همشهری آنلاین: براساس تحلیل آخرین داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، از پنجشنبه تا دوشنبه هفته آینده با پایداری و سکون نسبی جو افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت پیش‌بینی می‌شود.

اوضاع نابسامان ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوا در تهران

به گزارش مهر، براساس تحلیل آخرین داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، روز سه شنبه سامانه بارشی در دامنه های زاگرس مرکزی وجنوبی، مناطقی از جنوب غرب، مرکز، البرزشرقی، شرق سواحل دریای خزر، مناطقی از شرق و شمال شرق کشور فعال بوده است.

بر همین اساس، ابرناکی، بارش باران، وزش باد شدید، کاهش نسبی دما و در مناطق کوهستانی و مرتفع بارش برف پیش بینی می شود و بارش در شمال خوزستان، لرستان، جنوب همدان، چهارمحال و بختیاری، شمال کهگیلویه وبویراحمد، از شدت بیشتری برخوردار است.

این گزارش می افزاید، این سامانه در روز چهارشنبه در شمال شرق وشرق کشور سبب وزش باد شدید می شود و به تدریج از کشور خارج می‌شود.

بر اساس این گزارش، پیش از اواخر سه شنبه و روز چهارشنبه دریای خزر و روزهای سه شنبه و چهارشنبه خلیج فارس مواج خواهد بود. از پنجشنبه تا دوشنبه هفته آینده با پایداری و سکون نسبی جو افزایش غلظت آلاینده های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت پیش بینی می شود.

کد خبر 393759

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha